Aktualności

 

W 2024 r. będą realizowane zadania remontowe w następujących budynkach (poniższe adresy budynków są linkami do komunikatów zawierających nazwy zadań remontowych):
          - ul. Bałtycka 1-19,
          - ul. Kościelna 2-16,

          - ul. Kościelna 13-23,
          - ul. Krasińskiego 56-66,

          - ul. Krasińskiego 84-104,
          - ul. Łużycka 65,65A,
          - Nowe Czarnowo 51,
          - Osiedle Południe,
          - ul. Piastów 16-20.       

 

 

 

 

Zarząd Spółdzielni zaprasza do zgłaszania zainteresowania wykonaniem ogrodzenia placu zabaw na Os. Południe w Gryfinie.

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 08.04.2024 r. po wcześniejszym kontakcie z Działem eksploatacji.

 

 

 

Zarząd Spółdzielni zaprasza do zgłaszania zainteresowania wykonaniem wymiany okien na klatce schodowej w budynku nr 51 w Nowym Czarnowie.

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 05.04.2024 r. po wcześniejszym kontakcie z Działem eksploatacji.

 

 

 

 

Zarząd Spółdzielni zaprasza do udziału w przetargach nieograniczonych dot.:

  • Wymiany pokrycia dachu nad klatką nr 155 przy ul. Łużyckiej w Gryfinie;
  • Wymiany pokrycia dachu nad klatką nr 129 przy ul. Łużyckiej w Gryfinie;

 

Termin składania ofert do 18.03.2024 r. do godz. 15.00 

 

 

3. lokal usługowy przy ul. Łużyckiej 125/2A w Gryfinie o powierzchni użytkowej - 162,92 m²

4. lokal usługowy przy ul. Łużyckiej 129/1U w Gryfinie o powierzchni użytkowej - 21,31 m²

 

osoby zainteresowane prosimy o kontakt z biurem Spółdzielni.

dz.a./16.11.2023 r. 

 

Zarząd Spółdzielni zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: "Wykonanie przebudowy kiosków wejściowych w budynku przy ul. Piastów 16-20".

 

 

 

Zmiana metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2023 roku.


Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr LXI/435/22 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 27 października 2022 roku zmianie uległ sposób ustalania opłaty dla nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi. 

W zabudowie wielorodzinnej opłata liczona jest od osoby i kształtuje się następująco:

1) 33 zł za każdą z dwóch pierwszych osób zamieszkujących daną nieruchomość;

2) 28 zł za każdą osobę - w przypadku trzeciej i czwartej osoby zamieszkującej daną nieruchomość;

3) 21 zł za każdą osobę - w przypadku piątej i każdej kolejnej osoby zamieszkującej daną nieruchomość.

 

Konsekwencją wprowadzonej zmiany jest konieczność aktualizacji danych w formie złożenia oświadczenia w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Dolna Odra.

dz.a./05.01.2023 r.

 

Na posiedzeniu w dniu 28.12.2022 r. Rada Nadzorcza uchwaliła, przygotowany przez Zarząd Spółdzielni, Plan gospodarczo-finansowy Spółdzielni na 2023 r., w tym Plan remontów zasobów mieszkaniowych.
O szczegółach zostaniecie Państwo poinformowani stosownym komunikatem.

 

         Zarząd Spółdzielni informuje, że zaktualizowany został portal internetowy E-czynsze SMDO, co skutkuje zmianą dotychczasowego sposobu logowania. W celu odzyskania dostępu do portalu niezbędne jest przekazanie do biura Spółdzielni informacji z adresem e-mail, na który zostaną przesłane zaktualizowane dane do logowania. 
     
      Portal internetowy E-czynsze SMDO, który m.in. umożliwia każdemu użytkownikowi lokalu, dobrowolne i bezpłatne, uzyskiwanie bieżących informacji:
  • o wysokości opłat za jego lokal,
  • o kwotach naliczeń dotyczących jego lokalu i wpłat oraz wielkości aktualnego salda na jego koncie (nadpłata, niedopłata),
  • o odczytach jego wodomierzy oraz wyliczonych zużyciach ilości wody.
       Dane niezbędne do zalogowania się na portalu jak wyżej, tj. login i hasło, będą przekazywane na wniosek osoby, której przysługuje prawo do lokalu (druk wniosku - do pobrania w zakładce "Formularze").
W przypadku zapomnienia czy zagubienia swojego hasła, ww. osoba powinna złożyć w biurze Spółdzielni nowy wniosek, w oparciu o który zostanie wygenerowane i przekazane Jej nowe hasło.
Ewentualne pytania w przedmiotowej sprawie prosimy kierować do Działu księgowości telefonicznie pod numerem tel. 91 404 51 37 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 
 
      Informacja dot. warunków przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej
Podczas przeglądów stanu technicznego instalacji gazowej, dokonywanych zgodnie z wymogiem Prawa budowlanego, co najmniej raz do roku, pracownicy Spółdzielni zgłaszają problemy związane z brakiem dostępu do niektórych odcinków instalacji. Uniemożliwia to dokładne sprawdzenie szczelności całej instalacji. Co prawda są to przypadki sporadyczne, gdyż większość mieszkańców jest świadoma, że zasadniczym celem kontroli jest zapewnienie im bezpieczeństwa. Warto zapoznać się z przygotowaną przez nas informacją w tym zakresie klikając w zakładce Pytania - odpowiedzi pytanie "Jakie obowiązują warunki przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej ?".