Aktualności

 

W 2024 r. będą realizowane zadania remontowe w następujących budynkach (poniższe adresy budynków są linkami do komunikatów zawierających nazwy zadań remontowych):
          - ul. Bałtycka 1-19,
          - ul. Kościelna 2-16,

          - ul. Kościelna 13-23,
          - ul. Krasińskiego 56-66,

          - ul. Krasińskiego 84-104,
          - ul. Łużycka 65,65A,
          - Nowe Czarnowo 51,                                                      - Nowe Czarnowo 53,55 
          - Osiedle Południe,
          - ul. Piastów 16-20.       

 

  

 

 

Podziękowania

 

Panie Prezesie, jako współpracownicy składamy Panu najserdeczniejsze podziękowania
za wieloletnią pracę, za trud i zaangażowanie w tworzenie i funkcjonowanie naszej Spółdzielni.

Dziękujemy za poświęcenie i niezłomne wartości, które były obecne w Pańskiej pracy.
Był Pan dla nas nie tylko liderem, ale także wzorem człowieka żyjącego z głęboką wiarą,
która napędzała i wskazywała właściwy kierunek.

Dziękujemy za okazaną pomoc i życzliwość dla członków naszej Spółdzielni,
mieszkańców oraz współpracowników.

Dziękujemy, że przez te wszystkie lata dzielił się Pan swoim doświadczeniem i wiedzą.
Przeżywał Pan z nami radosne, ale także trudne oraz nerwowe chwile pracy w Spółdzielni.

 

Zaczyna się nowy etap życia, który – mamy nadzieję – da Panu wiele radości, spokoju.
Niech będzie to również czas realizacji marzeń odkładanych na później.

Jest Pan częścią historii, wieloletniej historii naszej Spółdzielni,
drzwi tego miejsca i nasze serce zawsze pozostaną dla Pana otwarte.

 

Życzymy zdrowia, pogody ducha oraz wielu pięknych chwil – tych,
które będą Pańską nagrodą za wszystkie lata wytężonej pracy i troski o ludzi.

Niech Pan Bóg prowadzi Pana każdego dnia.

 

Pracownicy Spółdzielni

 

 

Komunikat

dla wszystkich mieszkańców i kontrahentów

 

Szanowni Państwo, informuję, że z dniem 28.01.2025 r., na  mocy uchwał Rady Nadzorczej nr 26, 28 i 30 z dnia 16.12.2024 r., zmienia się skład Zarządu naszej Spółdzielni na następujący:

Prezes Zarządu – mgr Sylwia Kowalska,

Z-ca Prezesa Zarządu – inż. Katarzyna Mikołajczyk,

Członek Zarządu – mgr inż. Jacek Kacała.

Powyższa zmiana następuje z uwagi na moje planowane przejście na emeryturę.

Przy okazji, przekazując informację jak wyżej, chciałbym gorąco podziękować wszystkim Państwu za wieloletnią współpracę i życzyć wszelkiego błogosławieństwa Bożego.

Prezes Zarządu SM Dolna Odra w Gryfinie Tadeusz Kuźniar

 

Zmiana metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2025 roku.


Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr IX/71/24 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 7 listopada 2024 roku zmianie uległ sposób ustalania opłaty dla nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi. 

W zabudowie wielorodzinnej opłata liczona jest od osoby i kształtuje się następująco:

1) 39 zł za każdą z dwóch pierwszych osób zamieszkujących daną nieruchomość;

2) 35 zł za każdą osobę - w przypadku trzeciej i czwartej osoby zamieszkującej daną nieruchomość;

3) 28 zł za każdą osobę - w przypadku piątej i każdej kolejnej osoby zamieszkującej daną nieruchomość.

 

Przypominamy o konieczności aktualizacji danych w formie złożenia oświadczenia w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Dolna Odra.

 

Najemcy lokali usługowych zobowiązani są do zawarcia indywidualnych umów na odbiór odpadów komunalnych.  

 

dz.a./27.12.2024 r.

 

 

 

Zarząd Spółdzielni oferuje do wynajęcia:

  1. Lokal usługowy zlokalizowany na parterze przy ul. Łużyckiej 125/2A, o pow. użytkowej 162,92 m2
  2. Lokal usługowy zlokalizowany na parterze przy ul. Łużyckiej 129/2A, o pow. użytkowej 79,22 m²,

Osoby zainteresowane zobowiązane są złożyć pisemne zgłoszenie w siedzibie Spółdzielni.

 dz.a./25.10.2024 r. 

 

  

         Zarząd Spółdzielni informuje, że zaktualizowany został portal internetowy E-czynsze SMDO, co skutkuje zmianą dotychczasowego sposobu logowania. W celu odzyskania dostępu do portalu niezbędne jest przekazanie do biura Spółdzielni informacji z adresem e-mail, na który zostaną przesłane zaktualizowane dane do logowania. 
     
      Portal internetowy E-czynsze SMDO, który m.in. umożliwia każdemu użytkownikowi lokalu, dobrowolne i bezpłatne, uzyskiwanie bieżących informacji:
  • o wysokości opłat za jego lokal,
  • o kwotach naliczeń dotyczących jego lokalu i wpłat oraz wielkości aktualnego salda na jego koncie (nadpłata, niedopłata),
  • o odczytach jego wodomierzy oraz wyliczonych zużyciach ilości wody.
       Dane niezbędne do zalogowania się na portalu jak wyżej, tj. login i hasło, będą przekazywane na wniosek osoby, której przysługuje prawo do lokalu (druk wniosku - do pobrania w zakładce "Formularze").
W przypadku zapomnienia czy zagubienia swojego hasła, ww. osoba powinna złożyć w biurze Spółdzielni nowy wniosek, w oparciu o który zostanie wygenerowane i przekazane Jej nowe hasło.
Ewentualne pytania w przedmiotowej sprawie prosimy kierować do Działu księgowości telefonicznie pod numerem tel. 91 404 51 37 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 
 
      Informacja dot. warunków przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej
Podczas przeglądów stanu technicznego instalacji gazowej, dokonywanych zgodnie z wymogiem Prawa budowlanego, co najmniej raz do roku, pracownicy Spółdzielni zgłaszają problemy związane z brakiem dostępu do niektórych odcinków instalacji. Uniemożliwia to dokładne sprawdzenie szczelności całej instalacji. Co prawda są to przypadki sporadyczne, gdyż większość mieszkańców jest świadoma, że zasadniczym celem kontroli jest zapewnienie im bezpieczeństwa. Warto zapoznać się z przygotowaną przez nas informacją w tym zakresie klikając w zakładce Pytania - odpowiedzi pytanie "Jakie obowiązują warunki przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej ?".