Aktualności
W 2024 r. będą realizowane zadania remontowe w następujących budynkach (poniższe adresy budynków są linkami do komunikatów zawierających nazwy zadań remontowych):
- ul. Bałtycka 1-19,
- ul. Kościelna 2-16,
- ul. Kościelna 13-23,
- ul. Krasińskiego 56-66,
- ul. Krasińskiego 84-104,
- ul. Łużycka 65,65A,
- Nowe Czarnowo 51, - Nowe Czarnowo 53,55
- Osiedle Południe,
- ul. Piastów 16-20.
Podziękowania
Panie Prezesie, jako współpracownicy składamy Panu najserdeczniejsze podziękowania
za wieloletnią pracę, za trud i zaangażowanie w tworzenie i funkcjonowanie naszej Spółdzielni.
Dziękujemy za poświęcenie i niezłomne wartości, które były obecne w Pańskiej pracy.
Był Pan dla nas nie tylko liderem, ale także wzorem człowieka żyjącego z głęboką wiarą,
która napędzała i wskazywała właściwy kierunek.
Dziękujemy za okazaną pomoc i życzliwość dla członków naszej Spółdzielni,
mieszkańców oraz współpracowników.
Dziękujemy, że przez te wszystkie lata dzielił się Pan swoim doświadczeniem i wiedzą.
Przeżywał Pan z nami radosne, ale także trudne oraz nerwowe chwile pracy w Spółdzielni.
Zaczyna się nowy etap życia, który – mamy nadzieję – da Panu wiele radości, spokoju.
Niech będzie to również czas realizacji marzeń odkładanych na później.
Jest Pan częścią historii, wieloletniej historii naszej Spółdzielni,
drzwi tego miejsca i nasze serce zawsze pozostaną dla Pana otwarte.
Życzymy zdrowia, pogody ducha oraz wielu pięknych chwil – tych,
które będą Pańską nagrodą za wszystkie lata wytężonej pracy i troski o ludzi.
Niech Pan Bóg prowadzi Pana każdego dnia.
Pracownicy Spółdzielni
Komunikat
dla wszystkich mieszkańców i kontrahentów
Szanowni Państwo, informuję, że z dniem 28.01.2025 r., na mocy uchwał Rady Nadzorczej nr 26, 28 i 30 z dnia 16.12.2024 r., zmienia się skład Zarządu naszej Spółdzielni na następujący:
Prezes Zarządu – mgr Sylwia Kowalska,
Z-ca Prezesa Zarządu – inż. Katarzyna Mikołajczyk,
Członek Zarządu – mgr inż. Jacek Kacała.
Powyższa zmiana następuje z uwagi na moje planowane przejście na emeryturę.
Przy okazji, przekazując informację jak wyżej, chciałbym gorąco podziękować wszystkim Państwu za wieloletnią współpracę i życzyć wszelkiego błogosławieństwa Bożego.
Prezes Zarządu SM Dolna Odra w Gryfinie Tadeusz Kuźniar
Zmiana metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2025 roku.
Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr IX/71/24 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 7 listopada 2024 roku zmianie uległ sposób ustalania opłaty dla nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi.
W zabudowie wielorodzinnej opłata liczona jest od osoby i kształtuje się następująco:
1) 39 zł za każdą z dwóch pierwszych osób zamieszkujących daną nieruchomość;
2) 35 zł za każdą osobę - w przypadku trzeciej i czwartej osoby zamieszkującej daną nieruchomość;
3) 28 zł za każdą osobę - w przypadku piątej i każdej kolejnej osoby zamieszkującej daną nieruchomość.
Przypominamy o konieczności aktualizacji danych w formie złożenia oświadczenia w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Dolna Odra.
Najemcy lokali usługowych zobowiązani są do zawarcia indywidualnych umów na odbiór odpadów komunalnych.
dz.a./27.12.2024 r.
Zarząd Spółdzielni oferuje do wynajęcia:
- Lokal usługowy zlokalizowany na parterze przy ul. Łużyckiej 125/2A, o pow. użytkowej 162,92 m2
- Lokal usługowy zlokalizowany na parterze przy ul. Łużyckiej 129/2A, o pow. użytkowej 79,22 m²,
Osoby zainteresowane zobowiązane są złożyć pisemne zgłoszenie w siedzibie Spółdzielni.
dz.a./25.10.2024 r.
- o wysokości opłat za jego lokal,
- o kwotach naliczeń dotyczących jego lokalu i wpłat oraz wielkości aktualnego salda na jego koncie (nadpłata, niedopłata),
- o odczytach jego wodomierzy oraz wyliczonych zużyciach ilości wody.